Ben hayal dünyamın günlüğünü tutuyorum sadece...

24 Ekim 2010 Pazar

Çeyiz

Göremiyordun artık çığlıklarımı,
Duyamıyordun değil!
Yanlış söylemedim.
Göremiyordun..
Çünkü görünür hale gelmişti çığlıklarım..


Sana aşık olmak, belki de "bu kalbin" yaptığı en büyük hataydı!

Başka bir adam sevebilirdim,başka bir ten!
Başka bir dokunuş..
Belki o zaman bu kadar çok tabak kırılmazdı içimde!
Cam değil..
Yanlış duymadın, tabak..
Kendim için özene bezene aldığım,
Özene bezene büyüttüğüm, kocaman yaptığım
O, 12 kişilik yemek takımı..
12 kişilik çatal-bıçak takımı..
Hani sen, ben, çocuklarımız için..
Belki masada benim öykülerim otururdu, senin şarkıların!
Yazdığım şiirlerime de bir tabak koyardım..
Belki gitarım otururdu masa da , voleybol arkadaşlarım..
Belki aile dostlarımız olurdu..
Belki de hiç birşeyimiz olmazdı..



Belki ben yalnızca uyumuşumdur..

Bu acı gerçek olamayacak kadar derin bir kabusun armağanıdır..

Sen olmamışsındır..

Tabaklarım çeyizimdedir hala ve ruhum beyaz bir masa örtüsü tadında..

2 yorum:

  1. :) çok beğendim bu paylaşımını, kendi kalemime benzettim de üstelik..
    tebrik ederim,..
    çeyizimdeki tabaklar, beyaz masa örtüsü, masadaki yazıları tabaktaki şiirlerim, senin şarkıların..
    çok güzel anlatmışsın, çok etkiledi..

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok teşekkür ederim.. Beni çok mutlu ettin:)

    YanıtlaSil