Ben hayal dünyamın günlüğünü tutuyorum sadece...

9 Ekim 2018 Salı

Sarsak ve aşık bir kadın..





    

     Kalbimde çiçekler açtırıyorsunuz bayım. Her anımı mükemmel kılıyorsunuz. En sıradan günler bile nasıl muazzam. Kalbim bu kadar hızlı çarpmaya alışabilir mi bilmiyorum. Hiç bu kadar hissetmemiştim yaşadığımı.. Hiç bu kadar mutlu olmamıştım. Elimi ayağımı koyacak yer bulamıyorum. Nasıl geçiyorduk karşıdan karşıya ? Çay nasıl demleniyordu ? Önce soğanları mı kavuruyorduk ? En iyi yaptığım şeyleri yapamıyorum. Ve hiç kızmıyorum buna. Ben yetenekli olmak istemiyorum ya da mükemmel. Hiçbir sıfata ihtiyacım yok. Sen varsın ve ben senin mükemmelinim. Ben seninim. Sen benimsin. Bu dünyanın en güzel hissi..

   Kısacık zamanı sensiz geçiremeyeceğimi nasıl da biliyorsun. Nefes alamayacağımı.. Ağlayacağımı.. Yemek yemeyeceğimi.. Sen dönene dek hiçbir şey yapmak istemeyeceğimi.. Nasıl biliyorsun.. Sen dönene dek her güne bir şarkı düşecek şekilde liste yapıp bana göndermen. Bu kadar zarif olmayı nasıl başarıyorsun inan bilmiyorum.  Benim bir çırpıda hepsini dinleyeceğimi sonra pişman olup tek tek hepsini defalarca dinleyeceğimi biliyorsun değil mi ? Nasıl iyi tanıyorsun beni.. Gizli gizli bunu hazırlayıp.. Ah kalbim kanatlanıp sana doğru uçacak.. Durduramıyorum kendimi.. Koşup gelesim var.. Bütün yolları bitiresim.. Sadece sana bir an sarılmak için.. Bir an kokunu içime çekmek için.. 

    Bütün sarsaklığım, beceriksizliğim ile seni bekliyorum. Ve sen geldiğinde her şey çok daha güzel olacak..  Biliyorum. Az kaldı. Burnumu boynunun kenarında ısıtacağım. Ve sen buna yine güleceksin. Sakalların yüzümde dolaşacak.. Ve ben senin o mükemmel kokunda huzurla uyuyacağım.



    Bekliyorum sevgilim. 

P.S : Bu yazı R.O.D.Y Dünyada - Türkü dinlenilerek yazılmıştır ve aşkın kendisini ele geçirmesine izin veren tüm kadınlara adanmıştır.

Öz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder