Ben hayal dünyamın günlüğünü tutuyorum sadece...

8 Şubat 2013 Cuma

anilneyazar.blogspot.com

Yeni bir blog açılmış diye duydum. Yazan pek bir asi aynı zamanda pek de bir duygusalmış. Kolay kolay tanıtım yapmam. Ama bence izlenmeye değer. Hadi destek olalım.
Eğer bir yazar olsaydım, ilk yazacağım kitap tanrıya dualar adında, içeriği adında saklı bir kitap olurdu. İnsan düşünmeye başladığı ilk günden, son güne kadar hiç görmediği, adını birinden öğrendiği birisine dileklerini sunar. Benim hatırladığım ilk dileğim; "Lütfen benim de oyuncak Batman'im olsun". Ne kadar çocukça ve ne kadar basit bir dilek değil mi? Keşke tüm insanların dilekleri böyle başlasa. Git gide derinleşen, büyüyen ve genellikle maddi anlamda kapsamlanan dilekler sıralaması, tüm insanların hayatlarının bir bölümünde farklılaşır.
anilneyazar.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder