Ben hayal dünyamın günlüğünü tutuyorum sadece...

6 Mart 2010 Cumartesi

Bir treni beklemek..

Bir tren rayında beklemek..
Bir tren gelsin diye
Bir tren gelsinde onun gürültüsünde kendi çığlıklarımı ben bile duyamayayım diye
Bir tren beklemek tren raylarının gürültüsü için..
Taşlara takmak ayağını ve düşmek kimse görmeden

Bir tren rayında ağlamak sessizce
Raylardan başka kimse bilmese
Titrese yerler ve o tren gelse
Ben trenin gürültüsünde kendimi unutsam
Unuttuğum benliğim hoşuma gitse
Hatırlamak istesem..

Taşlar ayağıma takılsa
O, trenin önüne düşsem
Ve beni kimse kaldırmasa
Kaldırmaya layık bulmasa
Geç kalsam..
Tren üzerimden geçse
Ama 'tanrı çekeceğin daha çok acı var' diye yaşamama izin verse..
Ben yaşama başlasan eksik
Yaşam beni kabul etmese keşke..


Bugün bir şarkı dinledim yolda
kalbim acıdı
hepsi bu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder