Ben hayal dünyamın günlüğünü tutuyorum sadece...

6 Mart 2010 Cumartesi

HAYAL 2: "seni yaşıyabilmek umudu"

Seninle hiçbirşey yapamadım ben!
En sevdiğim yerleri sana gösteremedim
Sevmediğim yerleri seninle sevemedim..
Çınaraltında kahvaltı edemedik mesela..
Liman'da bir bira ısmarlayamadım sana..
Taksim pasajlarında kaybolamadık..
Çok sevdiğim şiirleri sana okuyamadım..
Adını telefon rehberime yazamadım..
Doğumgününü kutlayamadım..
Kendimi sana anlatamadım..
Seni anlayamadım..
Ve yapamayacağım bunların hiçbirini hiçbir zaman diliminde seninle..
Ellerinden tutamayacağım..
Gözlerinin içinde kendimi göremeyeceğim..
Kulaklarım sesini ayırt edemeyecek milyonlarca ses içinden..
Kokunu bilemeyeceğim.
Seni sevdiğimi ;
Çınaraltında,
Denizin dibinde ki o masada,
Kayıkların dalgalarla dansının eşliğinde,
Demli bir çayın gölgesinde,
Utana sıkıla, gizli bir şey söyler gibi,
Söyleyemeyeceğim..
Sen duyamayacaksın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder