Ben hayal dünyamın günlüğünü tutuyorum sadece...

10 Mart 2013 Pazar

Hayatı güzelleştirebilen şeyler de vardır...

    



   Kasım ayına dek insanlara kendimi duyuramama endişesi ile hayata küsmüştüm. Sonra kuzenim bana bir dergiden bahsetti. Online ve blog yazarların hitap eden, İlgimi çekti. Blogum Dergi'siymiş adı. Takip etmeye başladım. Bir dergide yazmak hayal edebileceğimden çok büyüktü... 

   Konuk yazar alıyorlarmış. Ne kaybederim diyerek başvurdum. Kabul ettiler. İlk yazım yayınlandı.. Nefes Al...

          Rüyaların gerçek olabileceğine dair çocuksu bir heyecan ile yeniden başvurdum. Aralık yazım çıktı.. Sonra devamlı yazarları olmamı istediler, oldum. Şimdi Mart ayındayız. Ve ben derginin yazı isleri sorumlusuyum. Ve hala yazıyorum.

         Bunu neden anlattığımı soruyorsundur kendine şimdi. Demem o ki hayatta güzel şeylerde oluyor. İnsanlara ulaşmak hayal ettiğin kadar zor değil. Kendine bir şans tanı yeter. Ve tabi bu işi yapan, seni insanlara ulaştırmaya çalışan birileri varsa destek ol. Ol ki çoğalsınlar. 

        Teşekkür ederim Blogum dergisi. Bir tesadüfün hayatımı bu kadar güzelleştirebileceğine hayatta inanmazdım...  Özel bir şirkette, hayal kurmayı unutmuş insanlar arasında memur misali çalışan ben.. Geçinmek için çalışmak zorunda olduğunu bilen ben, hayallerim için uykusuz kalmayı göze alabiliyorsam sende alabilirsin. 

     Hadi üşünme paylaştığım herhangi bir bağlantıyı tıkla da bizim koca ay boyunca senin için nasıl çalıştığımızı  gör. Herşey senin için...

     Emin ol sen de başarabilirsin...



                                                          Özlem Çelik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder