Ben hayal dünyamın günlüğünü tutuyorum sadece...

28 Kasım 2009 Cumartesi

gün-aydın!

bu sabah anlık bir hafıza kaybı ile günaydın dedim, gökyüzüne.. komikti.. gece yatarken en son ne yaptığımı hatırlamıyordum.. kahve mi içmiştim? sigara mı? yoksa kanallarda mı gezinmiştim? mesaj atmak için elime 22 kez aldığım telefonu da bir eylem olarak saymalı mıydım? o mesaj atmamıştı.. bende atmamıştım.. çünkü en son mesajı ben yollamıştım.. en son cevap benden gitmişti. sıra ondaydı.. peki sıra ondaysa ve söyleyecek birşeyi yoksa? benim vardı.. ona kocaman bir "gün-aydın" hediye etmek istiyordum, bu sabah.. atmosferde küçük bir ses dalgası.. kulağına fısıldamışım gibi. benim kokumu burnuna çalacak cinsten.. mesajı atmadım.. kadınlık gururu! peh.. şimdi daha mı iyi.. neyse ben bir kahve içeyim en iyisi.. dün gecekinden birşey anlamadım zaten.. (...)kahve! dün gece en son kahve içmiştim.. sıra mesajda.. "gün-aydın sevgilim"...

2 yorum:

  1. Güzellıklere örnek vermek kimi zaman zor olur ama yazıların bu ikilemeyii olusturuyor bence yazıların güzelliklere engüzel örnek umarıım bir gün yazılarını hayal ettiğin yerlerde görebilirsin.... Akın

    YanıtlaSil
  2. umarım hayallerime dokunabildiğim o gün beraber çıkarız düş yolculuklarıma.. teşekkür ederim..

    YanıtlaSil