Ben hayal dünyamın günlüğünü tutuyorum sadece...

29 Kasım 2009 Pazar

Döküntüler




Nefes alamıyorum..
Kalp atışlarım hızlandı..
Ne oluyor?
Hayır..
Seni düşünmüyorum..
Bu şarkıyı 23. kez dinliyorum ne anlatıyor bilmiyorum..
Bir tek melodisi seni hissettiriyor bana..
Aklıma seni düşürüyor..
Yooo, olmaz..
Kulaklarım uğulduyor..
Midemden başlayan kıvılcımlar dudaklarımı zorluyor..
Sanki ağzımı aralasam kıvılcımlar çıkacak..
Bir başkasının nefesi ile sönmemeli bu ateş..
Bu yangın.. seni yanımda hissediyorum..
Burda mısın?
Sanki arkamdan sarılacaksın şimdi.
Nefesin boynumda saçlarımın arasında fütursuzca dolaşacak..
Dudaklarımdan içeri süzülecek..
Göğsünde uyuduğum ilk erkek..
Sendin..
Nerdesin?
Kimlesin?
Seni özlüyorum..
Hayır özlememeliyim!
Sen yoksun.. bitti işte..
Seni attım kayıp ruhlar mezarlığıma.
Gittin..
Yoksun..
Hayır burdasın..
Soluğunu hissediyorum..
Hadi uyuyalım diyorsun..
Geçti..
Geçmedi ki..
Hiç geçmeyecek gibi..
Tenim alev alev yanıyor..
Aşk mı ? Tutku mu?
Hayır şarkı bitmesin 24 oldu..
Hala bıkmadım.. Senden de bıkmadım..
Gitmeni seni bırakmayı istemedim..
Neden gittik birbirimizden..
Sigaram bitmiş küllükte..
Sen ne kızardın sigarama..
Seninleyken ciğerlerim temiz, kalbim kirliydi..
Şimdi tam tersi..
Ama ben seni hala özlüyorum..
Tenimde ki yanma geçti.
Sigaramı söndürdüm.
Uyumalıyım.
Uyumalı düşlerim..
Uyumalıyız sevgilim..
Uyumalıyız ki geçsin.. Bu inat bitmeyecek belli..
Yaşayamadık o güzellikleri..
Gökkuşağını göremedik seninle..
Ya da gördüğümüzü fark etmedik..
Neyse ben susmalıyım artık..
Yoksa sana koşacağım deli divane..
Kızgınım. kırgınım. unutmalıyım.

Sen yoksun. bitti. bitti. bitti. bitti. bitti. bitti. bit...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder