Ben hayal dünyamın günlüğünü tutuyorum sadece...

6 Ocak 2010 Çarşamba

yeni yıl-mış!

ben bu sene yeni yıla girmek istemedim.. mesela 2007ye tekrar dönseydim.. hem aşırı insan kalabalığı olmazdı 2010 da. trafik tıkanmaz ve hava daha az kirlenirdi mesela.. mesela bu satırları yazmak zorunda kalmazdım. mesela yılbaşına ait olmadığım bir adamın gölgesi ile dar bir sokakta nereye gittiğimi bilmeden yürüyerek girmezdim. çırılçıplak tenlerimiz birbirine değdikçe canım bu denli acımazdı. ve yılbaşı aldığım o bildik geleneğin eseri olan kırmızı iç çamaşırımı gizlemek zorunda kalmazdım kendimden. kirlenmezdi. kirlenmezdim.. yeni yıl gelmeseydi.. ve yeni bir başlangıç yapmak yerine nokta koymak zorunda kalmazdım.. eğer zaman makinasını icat edebileceğine inanan biri varsa bana haber vermeli.. annemin tarçınlı kurabiyelerine doğru masalsı bir yolculuk yapasım var.. ve 2007ye geri dönesim.. ben o yıl herzamankinden biraz daha mutluydum galiba..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder