Ben hayal dünyamın günlüğünü tutuyorum sadece...

10 Şubat 2010 Çarşamba

Voltajı yüksek saçmalıklar...!

Bir insan aynı filmi neden defalarca izler? Bu filmin sonunu ezbere biliyorsun.. Bu kadar çok izlemenin sebebi ne? Sonu değişmeyecek. Ağlama..! Onlar oyuncu.. O hayatlar gerçek değil.. Üzgünüm fazla realistim galiba.. Biliyorum bana kızıyorsun ama bunlar gerçek.. Tamam ağla.. Seninle de film izlenmiyor...!

Hayır, şimdi ne oldu anlamıyorum..! Neden kapattın filmi? Bu sahneyi hep başa alıp bir daha izlerdin..! Sonra da bana sarılırdın.. Benim sıram geliyordu.. Nereye gidiyorsun..? Hayal.....!

Uykun mu var..! Başın mı ağrıyor yine.. Sana söylüyorum işte sürekli saçların ıslak dışarı çıkıyorsun..! Tam kurutmuyorsun biliyorum ben.. İlaçlarını içmedin dimi sen yine..?

Yumurtanın beyazı daha yararlı vücuda neden yemiyorsun anlamıyorum..? Hadi, hatırım için bir lokma ye..

Kimbilir ne dokundu gene..? Bak yediğin herşeyi çıkarttın.. Sende haklısın kötü şey;iyi insanın içinde kalmaz derler.. Annemler söylerdi bunu.. Ne komik dimi..:)

Sen uyuyamıyor musun ? Yorgun bir halin var.. Göz altların morarmış.. Kendine bakmıyorsun hiç..!

Sigarayı bırakman gerektiğini daha ne kadar söyleyeceğim..?

Hamilemisin?

Ben bir doktor tanıyorum.. Bundan kurtulabiliriz.. Kimse duymaz korkma.. Ben senin yanındayım..

Bu çocuğun benden olduğuna emin misin? Tamam tamam, şaka yaptım sadece ...

Kendine geldin sonunda.. O sevdiğin filmi aldım.. İzleriz diye..

Doktor seninle birşey konuşacakmış canım..

Tehlikeli bir operasyon oldu.. Aşırı kan kaybediyordunuz.. Rahminizi almak zorunda kaldık.. Üzgünüm.. Erkek arkadaşınız onay verdi..Geçmiş olsun..

Canım düşeceksin ne işin var camda..

Sevgilim..

Hayal saçmalama..

Aşk...............mmm...



Defibrilatörü getirin.. Çabuk...

1 2 3 çekilin....

tekrar deneyeceğiz..

1 2 3 çekilin...

bir daha....

1 2 3 çekilin....

Kurtarın onu doktor bey.. Lütfen.. Yalvarıyorum size.. O benim herşeyim..

Maalesef beyefendi hastayı kaybettik..!

.............................................................................................................................................



_Ohhh beee sonunda sustu.. Hayatımda bu kadar çok konuşan bir adam görmemiştim.. Bebeğim sende mi buradasın.. Hadi gel sana bir baba bulalım.....!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder