Ben hayal dünyamın günlüğünü tutuyorum sadece...

24 Mart 2012 Cumartesi

Yaşlılığıma dair..

Yaşlanıyorum.
Ve ne tuhaf ki bunu sen göremeyeceksin.
Ayrı iklimlerin çizgisi olacak yüzümüzde..
Benim gülmekten gözümün ve dudaklarımın kenarları çizgilerle dolacak.
Sende gururun imgesi kalkık bir kaş..
Gençliğimden armağan büyük kahkahalarım olacak benim.
İnsanlar beni hep güzel hatırlayacak.
Onlara güzel, keyif dolu anlar bırakacağım..
Bir insanın hem bu kadar mutlu hemde bu kadar hüzün dolu olabilmesi ne büyük çelişki!
Ben kendimi hep hüzünlü hatırlayacağım..
Keşkelerim olacak belki biraz..
Ama beni esir edemeyecekler.
Bağımlılıklarım kontrol edilebilir olacak..
Kendimle hesaplaşmam da böyle başladı işte..
Ne bir adım atabildim sana..
Ne de sen bir adım attın..
Ben seni hep eksik hatırlayacağım.
Sen beni gülerken..
Birlikte bir anımız olamayacak bizim..
Bu evrende..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder