Ben hayal dünyamın günlüğünü tutuyorum sadece...

24 Mart 2012 Cumartesi

Kendimle veda'm..



Göğsümde oturan öküzün seyahat vaktti geldi artık..
Hoşçakal..
Elim, ayağım, inancım..
Çok uğraştım..
Ama artık büyüme vaktimiz geldi..
Canın acıyor biliyorum. Korkma, geçecek..
Bu yazdıklarımı unut.. Yırt,at..
farzet sana çok büyük bir kötülük yaptım..
Unut beni.. Azad et kendini..
Yeni dostlar, yeni aşklar bul!
Yeni bir şiir yaz, bir şarkı öğren..
Bir fotoğraf çektir, bizim çerçevemize koy.
Derin bir nefes al.
Büyük adam olma zamanı şimdi.
Sesimi,adımı unutma zamanı..
Kolay değil biliyorum.
O yüzden bir tarih bul kendine ve o tarihten nefret et.
Ağlama, ağlayacaksın biliyorum ama çok ağlama en azından..
Bilirim ağlayınca gözlerin daha bi güzel olur..
Ama ağlama yine de..
Yeni bir kitaba başla, bir filmi italyanca izle.
Anlama..
Anlamaya çalışma sakın.
Çünkü neden gittiğimi anlayamayacaksın.
Seni tüketecek sorular sorma kendine..
Acıklı şarkılardan uzak dur..
Mektup arkadaşları bul kendine..
Aşık olma hemen..
Hata yaparsın yoksa..
Kimseye bana verdiğin değeri verme, giderler..
Yine sonbaharı sev en çok.
Denizfenerlerini de..
Bir denizfeneri gör mutlaka yakından..
Denizin kokusunu duyamayacağın şehirlere gitme, yolunu kaybedersin..
Barlarda ki çerez tabaklarında antep fıstıklarını ara yine,sadece onları ye.
Sigarayı azalt..
Soru sormadan yaşamaya alıştır kendini.
Herşeyin olabileceğine, herkesin herşeyi yapabileceğine, herkesin gidebileceğine herkesin birilerini öldürmek için gerekli dürtüye sahip olduklarını unutma..
Ayırma kimseyi..
Sadece sev..
Bu veda olmadı say..
Canın daha az acıdığında bir gün beni ara.
Bir kahve içelim beraber.
Sana denizfenerlerinden,sonbahardan bahsedeyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder