Ben hayal dünyamın günlüğünü tutuyorum sadece...

22 Nisan 2014 Salı

26-27 Nisan 2014'te İzmir Tüyap Kitap Kitap Fuar'ında Sizi Bekliyorum...

 


 




Merhabalar benim biricik takipçilerim :)

Ä°stanbul dışında bir yerde yaÅŸamam gerekse  ilk tercihim şüphesiz Ä°zmir olur. O denli çok severim; Alsancak'ı, Kordon'u, Karşıyaka'yı, EÅŸrefpaÅŸa'yı, Dikili'yi... Ve ÅŸu an sayamayacağım diÄŸer tüm ilçeleri ile aşık olduÄŸum ÅŸehre yazar olarak ilk gidiÅŸim. Ä°lk ziyaretim... Evet çok heyecanlıyım. Bu heyecanımı da diÄŸer tüm duygularımı sınırsızca paylaÅŸabildiÄŸim biricik blogumdan duyurmak istedim. Yolunuz düşer de uÄŸramak isterseniz, ben orada olacağım...

Hep söylüyorum biliyorum ama yeniden ve her zaman iyiki varsınız...

Sevgiler...


Yer: İzmir Tüyap Kitap Fuarı / Salon 2 - 105F


 


Özlem Çelik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder