Ben hayal dünyamın günlüğünü tutuyorum sadece...

7 Ocak 2013 Pazartesi

Siyah düş.







Yine aynı oyun. 
Başrolde sen varsın birde benim kırılmaktan hiç vazgeçmeyen aptal gururum! 
Gözlerinde kendimi görmeye çabalıyorum sen bana boş boş bakarken. 
Dokunuşunun nasıl olacağını düşlüyorum. 
Parmaklarının parmaklarımın arasından geçişini hayal ediyorum. 
Zorluyorum farkındayım sınırları… 
Ama ne güzel olur diyorum, sigaramdan derin nefesler alırken. 
Parmaklarımın yanışına aldırmadan tüketiyorum ciğerlerimi… 
Uyanmayayım diyorum düşümden. 
Düşeceksek beraber düşelim yükseklerden. 
Yalnızlığımın koynunda bir tek geceye dahi tahammülüm yok! 
Mavilerimi, siyahlarına katık yapayım diyorum yeter ki gel! 
Bırakma bizi! 
Yeniden kaybolmak istemiyorum. 
Kal ne olur biraz daha. 
En azından uyuyana dek düşlerim… 

Ey düşünden, düşüncesinden kopamadığım suret, 
Kal biraz daha gönlüme bir parça aşk serp…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder